REPASE PALIVOVÝCH ČERPADEL


  1. Domů
  2. Nabídka – Repase palivových čerpadel

Repase vstřikovacího čerpadla zahrnuje výměnu všech těsnění za nová, výměnu poškozených dílů, vyčištění zbývajících součástí včetně těla čerpadla, nastavení a montáž.

Ve Vag-Expert provádíme kompletní repase vstřikovacích čerpadel, které zahrnují výměnu všech těsnění za nová, výměnu poškozených součástí, důkladné čištění všech komponentů včetně skříně čerpadla, přesné seřízení a konečnou montáž. Díky moderním technologiím a zkušenému týmu funguje zrepasované čerpadlo jako nové, s plnou účinností a spolehlivostí.

Proč se vyplatí repase čerpadla?

V případě poruchy palivového čerpadla má řidič na výběr – buď výměnu čerpadla, nebo repasi v kvalitním servisu (náklady od 1 000 do 2 500 zł). Pokud má vůz už několik let, cena nového vysokotlakého čerpadla může být srovnatelná s hodnotou celého auta (nové čerpadlo může stát i několik desítek tisíc korun), což zpochybňuje smysl takové investice.

Alternativou je nákup použitého čerpadla, ale v takovém případě musíte počítat s rizikem, protože nikdo nezaručí skutečný technický stav ani životnost použitého dílu.

Nejvýhodnějším řešením je repase vstřikovacího čerpadla, která zahrnuje:

  • výměnu všech těsnění za nová,
  • výměnu opotřebovaných nebo poškozených částí,
  • důkladné čištění všech zbývajících komponentů včetně obalu,
  • přesné nastavení,
  • montáž a výstupní testování.

Správně zrepasované čerpadlo pracuje stejně jako nové. Disponujeme precizním vybavením pro opravy moderních vstřikovacích systémů. Kvalitní práce a přesnost našich techniků je zárukou špičkové úrovně repase.

Specializovaná repase čerpadel

Ve Vag-Expert máme moderní vybavení a zkušený tým, díky čemuž umíme provádět přesné repase palivových čerpadel. Repasujeme různé typy čerpadel systému Common Rail:

  • Common Rail Bosch (typy CP1, CP1H, CP3, CP4)
  • Common Rail Delphi (typy DFP.1, DFP.3, DFP.6)
  • Common Rail Siemens VDO Continental
  • Common Rail Denso (typy HP2, HP3, HP4)

Životnost a výkon vstřikovacích čerpadel

Díky poměrně jednoduché konstrukci a minimálnímu množství elektroniky, která řídí chod systému, dokázala vstřikovací čerpadla ve starších dieselových motorech bez problémů pracovat i při nájezdech kolem 500 000 km. S příchodem přísnějších emisních norem a potřebou snižování spotřeby paliva však byly klasické čerpadla postupně nahrazovány systémem common rail.

Příznaky poruchy vysokotlakého čerpadla

Porucha vysokotlakého čerpadla se může projevovat následovně:

  • motor nelze nastartovat,
  • obtížné startování motoru,
  • ztráta výkonu a nepravidelný chod motoru (kolísání otáček),
  • černý kouř z výfuku,
  • hlučný chod motoru.

Nejčastější příčiny poruch vstřikovacího čerpadla

  • mechanické opotřebení jednotlivých dílů – především u vysokých nájezdů,
  • použití nekvalitní nebo znečištěné nafty (např. topný olej),
  • absence včasné výměny motorového oleje (zejména u řadových čerpadel),
  • zanedbaná výměna palivového filtru,
  • poruchy elektrických ventilů,
  • závady elektroniky u čerpadel s EDC řízením.

Postup repase vstřikovacího čerpadla ve Vag-Expert

Repase čerpadla u nás probíhá v těchto krocích:

  1. kompletní rozebrání čerpadla na jednotlivé komponenty,
  2. kontrola stavu všech dílů – včetně inspekce pod digitálním mikroskopem,
  3. stanovení ceny opravy a kontaktování zákazníka pro schválení,
  4. čištění všech dílů čerpadla pomocí ultrazvukové čističky,
  5. výměna opotřebovaných nebo poškozených částí,
  6. výměna vnitřních těsnění dle specifikace výrobce,
  7. opětovné sestavení čerpadla,
  8. otestování čerpadla na zkušební stolici.

Více informací najdete na našem webu: www.commonrail-expert.pl

VIZ TAKÉ


Logo VAG EXPERT

Vag-Expert Nezávislý autoservis Volkswagen Audi Seat Škoda Porsche

Adresa

Kolonia 19, 43-430 Skoczów
Slezské vojvodství, Polsko
Po–Pá: 8.00–18.00
So–Ne: zavřeno
Obsluhujeme zákazníky z celé Evropy
Máme vlastní odtahové vozy

Média


© 2008-2025 VAG-EXPERT. Všechna práva vyhrazena.

Realizace: Najszybsza