Regenerace palivového čerpadla

V případě poruchy palivového čerpadla má řidič možnost vyměnit čerpadlo nebo regenerovat v dobré dílně (náklady od 1 do 2,5 tisíce). Pokud je automobil již tucet let, může se cena nového čerpadla nebezpečně přiblížit hodnotě vozidla (náklady na nákup nového vysokotlakého čerpadla jsou až několik tisíc zlotých), což zpochybňuje ziskovost celého projektu. Alternativou může být nákup použitého čerpadla, ale v tomto případě musíme vzít v úvahu určité riziko, protože nikdo nemůže zaručit skutečný stav a životnost podsestavy.

Optimálním řešením je regenerace vstřikovacího čerpadla, včetně výměny všech těsnění za nová, výměna poškozených prvků, čištění dalších prvků spolu s pouzdrem, seřízením a montáží. Profesionálně regenerované čerpadlo funguje stejně jako nové zařízení.
Disponujeme profesionálním a přesným zařízením pro opravy moderních vstřikovacích systémů. Spolehlivost a přesnost našich specialistů zaručuje regeneraci na nejvyšší úrovni.


Ve Vag-Expert regenerujeme palivová čerpadla:

Common Rail Bosh (typ CP1, CP1H, CP3, CP4),
Common Rail Delphi (typ DFP.1, DFP.3, DFP.6),
Common Rail Siemens VDO Continental,
Common Rail Denso (typ HP2, HP3, HP4).

Díky relativně jednoduché konstrukci a minimálnímu množství elektroniky, která řídí systém, vstřikovací čerpadla u starších dieselových motorů dokázala bez problémů fungovat i při kilometru na půl milionu kilometrů. Stále přísnější emisní normy a potřeba snižovat spotřebu paliva však donutily tradiční čerpadla, aby se vytlačily vstřikováním Common Rail.

Porucha vysokotlakého čerpadla se může projevit neschopností nastartovat motor, obtížným nastartováním motoru, nedostatkem energie, nerovnoměrným chodem motoru (ot / min), černým kouřem nebo hlasitým chodem motoru.

Nejčastější příčiny selhání vstřikovacího čerpadla jsou: mechanické opotřebení jednotlivých součástí, zejména při vysokém počtu najetých kilometrů, použití znečištěného motorového paliva (např. Topného oleje), žádná včasná výměna motorového oleje (v řadových čerpadlech), předčasná výměna palivového filtru, elektrické poruchy ventilů, poruchy elektronika v čerpadlech s elektronickým řízením EDC.


Proces opravy čerpadla probíhá v následujících fázích:

• rozebrání čerpadla na jednotlivé prvky,
• ověření stavu všech komponent také pomocí digitálního mikroskopu,
• odhad nákladů a kontakt se zákazníkem,
• čištění všech součástí čerpadla pomocí ultrazvukového čističe,
• výměna poškozených a opotřebovaných dílů,
• výměna vnitřních těsnění čerpadla v souladu s doporučeními výrobce,
• opětovná montáž čerpadla,
• zkouška čerpadla na zkušební stolici.

Více informací na našich webových stránkách: www.commonrail-expert.pl.

Viz také

Kolonia 19, 43-430 Skoczów
woj. śląskie, Polska
NIP: 5481011421
Pondělí - Pátek: 8.00-18.00
Sobota - Neděle: Uzavřený
Přidat do kontaktů
Přejděte nahoru

Zavoláme vám zpět!
Zadejte své telefonní číslo:
+
-
-
-
Vaše telefonní číslo nebude použito pro marketingové účely ani nebude přeposíláno. Zavoláme vám pouze zpět.
Promluvte si s odborníkem
pro klienty z Polska:
(+48) 572 100 100 (+48) 669 20 30 40 (+48) 334 321 444
pro zákazníky z České republiky:
(+420) 55 80 80 009
pro zákazníky ze Slovenska:
(+421) 22 120 12 44