Oprava palivového čerpadla

V případě poruchy palivového čerpadla má řidič na výběr mezi jeho výměnou nebo opravou, která v dobrém autoservisu stojí 1 až 2,5 tisíce PLN. Pokud je vůz již několik let starý, může se cena nového čerpadla nebezpečně blížit hodnotě vozu (náklady na nákup nového vysokotlakého čerpadla činí i několik tisíc PLN), cena tak zpochybňuje výhodnost tohoto řešení. Alternativou může být koupě použitého čerpadla, ale v tomto případě musíme počítat s určitým rizikem, protože nikdo není schopen zaručit skutečný stav a životnost součástky.

Optimálním řešením je oprava vstřikovacího čerpadla, která zahrnuje výměnu všech těsnění za nová, výměnu poškozených součástí, vyčištění zbývajících komponent včetně pouzdra, jejich seřízení a montáž. Profesionálně opravené čerpadlo funguje stejně jako nový přístroj. Disponujeme profesionálním vybavením pro opravy moderních vstřikovacích systémů. Spolehlivost a zkušenosti našich specialistů zaručují, že oprava bude provedena na nejvyšší úrovni.


Ve společnosti Vag-Expert provádíme opravy palivových čerpadel:

Common Rail Bosh (typ CP1, CP1H, CP3, CP4),
Common Rail Delphi (typ DFP.1, DFP.3, DFP.6),
Common Rail Siemens VDO Continental,
Common Rail Denso (typ HP2, HP3, HP4).

Díky relativně jednoduché konstrukci a minimálnímu množství elektroniky, která řídí činnost systému, byla vstřikovací čerpadla u starších dieselových motorů schopna bezproblémového provozu i při ujetí půl milionu kilometrů. Stále přísnější emisní normy a potřeba snižovat spotřebu paliva však vedly k tomu, že tradiční čerpadla byla vytlačena vstřikovači common rail.

Porucha vysokotlakého čerpadla se může projevit nemožností nastartovat motor, obtížným startováním, nedostatkem výkonu, nerovnoměrným chodem motoru, černým kouřem nebo hlučným chodem motoru.

Nejčastějšími příčinami selhání vstřikovacího čerpadla jsou mechanické opotřebení jednotlivých součástí, zejména při vysokém počtu najetých kilometrů, používání znečištěné nafty (např. topného oleje), pozdní výměna motorového oleje (u řadových čerpadel), nevčasná výměna palivového filtru, elektrické poruchy ventilů, elektronické poruchy u čerpadel s elektronickým řízením EDC.


Proces opravy čerpadla probíhá v následujících fázích:

  • demontáž čerpadla na jednotlivé součásti,
  • ověření stavu všech součástí pomocí digitálního mikroskopu,
  • odhad nákladů a kontakt se zákazníkem,
  • čištění všech součástí čerpadla pomocí ultrazvukových čističů,
  • výměna poškozených a opotřebovaných součástí,
  • výměna vnitřních těsnění v souladu se specifikacemi výrobce,
  • opětovná montáž čerpadla,
  • testování čerpadla na zkušební stolici.

Více informací naleznete na našich webových stránkách: commonrail-expert.pl.

Viz také

Kolonia 19, 43-430 Skoczów
woj. śląskie, Polska
NIP: 5481011421
Pondělí - Pátek: 8.00-18.00
Sobota - Neděle: Uzavřený
Přidat do kontaktů
Přejděte nahoru

Zavoláme vám zpět!
Zadejte své telefonní číslo:
+
-
-
-
Vaše telefonní číslo nebude použito pro marketingové účely ani nebude přeposíláno. Zavoláme vám pouze zpět.
Promluvte si s odborníkem
pro klienty z Polska:
(+48) 572 100 100 (+48) 669 20 30 40 (+48) 334 321 444
pro zákazníky z České republiky:
(+420) 55 80 80 009
pro zákazníky ze Slovenska:
(+421) 22 120 12 44